EHO, Nekategorizirano, Rad udruga

Izabrana prva tri najbolja videa za natječaj „Tanjur pun dobrote“

Prvo mjesto osvojila je OŠ Drenje
Prvo mjesto osvojila je OŠ Drenje

Na natječaj Udruge Žmergo, “Tanjur pun dobrote”, prijavljena su 34 video uratka u kojima je sudjelovalo 396 učenika i 53 učitelja i profesora mentora iz 12 osnovnih i 10 srednjih škola uključenih u projekt EAThink2015, a kojim Udruga želi poduprijeti kreativne ideje učenika za društveno angažirane video uratke kojima odgovaraju na problematiku globalnih izazova u području hrane.

U formi video uratka u trajanju do 30 sekundi, učenici škola diljem Hrvatske imali su zadatak prepoznati i iznjedriti inovativne ideje kao njihove prijedloge rješenja za uočene probleme na u području uzgoja hrane, bacanja hrane i odgovorne kupovine i potrošnje hrane.

Žiri koji je procijenio pristigle projektne prijedloge sastojao se od tima projekta EAThink2015 Udruge Žmergo te stručnih suradnika Udruge – Igor Paulić, televizijski snimatelj i autor nekoliko nagrađivanih filmova na međunarodnim filmskim festivalima te Petar Kürschner jr., nagrađivani fotograf, filmski producent i ton majstor. Pri odabiru najboljih uradaka, žiri se vodio kriterijima kao što su povezanost s temom natječaja, dimenzija globalnog, angažman učenika kroz ideju i autorstvo, inovativnost.

Žiri je odlučio ovako:

1. mjesto – Osnovna škola Drenje, „Jedi pametno! Djeluj održivo!
2. mjesto – Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, „Hoćemo li jesti otpad od otpada ili?“
3. mjesto – Gimnazija Andrije Mohorovičića, „Tanjur pun dobrote

NAJ KAMERA – SŠ Mate Blažine, „Srdela – jučer za danas i sutra“
NAJ REŽIJA – PRVA SUŠAČKA HRVATSKA GIMNAZIJA U RIJECI, „Bigfoot“
NAJ MONTAŽA – OŠ Supetar, „Jedi lokalno, misli globalno“
NAJ GLUMICA– Prva Sušačka Hrvatska gimnazija u Rijeci, „Tanjur pun dobrote“
NAJ GLUMAC – OŠ Brajda, „Smoothie love“
NAJ GLAZBA – Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok, „Zdrava priča“
NAJ GLOBALNA DIMENZIJA –  OŠ Bršadin, „Hrana kao otpad“
NAJ INOVATIVNA IDEJA – Gospodarska škola Varaždin, „Znam što jedem“

Na osnovu pobjedničkog videa učenika razvit će se medijska informativna kampanja projekta na nacionalnoj razini s ciljem podizanja svijesti o izazovima globalnog razvoja. Na taj način, učenici postaju aktivni zagovaratelji i promotori pozitivnih globalnim promjena u području hrane!

Udruga Žmergo osigurava financijsku potporu kao i sredstva za izradu profesionalnog videa i njegovu promociju u programu nacionalne televizijske kuće. Realizacija profesionalnog video spota bit će u ožujku i travnju 2017. godine u dogovoru tima projekta s ekipom producenata angažiranima za snimanje, režiju i montažu profesionalnog videa po predlošku pobjedničkog rada učenika odabranog na natječaju. Riječ je o timu tvrtke Super8 d.o.o. iz Rijeke kojeg vodi Marta Batinić, iskusna mlada snimateljica, montažerka i redateljica.

Pobjednički video spot sudjelovat će u natječaju na europskoj razini na kojem će se natjecati s pobjedničkim radovima iz 12 EU zemalja koje sudjeluju u projektu EAThink2015.

Pratite nas i dalje kako biste saznali kako napreduje snimanje videa i razvoj kampanje o hrani – poručuju u udruzi Žmergo.