Krenula kampanja: Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći

nitko-te-ne-zove-van-208x300– Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju “Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći” kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju telefona za djecu 116-111 te ih potaknuti da progovore o svojim problemima.

Kampanja je započela 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima, stoji u priopćenju Hrabrog telefona.

“Koma ocjene”, “strogi starci”, “bolan prekid”, “nitko me ne zove van”… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.

“Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom – od svakodnevnih problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom – tu smo za tebe, bez obzira koji je tvoj problem, Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći”, rekla je predsjednica udruge Hrabri telefon Hana Hrpka.

Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona – Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen 385, Viber, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nov@TV i Dnevnik.hr.

Share via email

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *