U nacionalnoj kampanji “Čitaj mi!” više od 30.000 djece i roditelja

UNICEF-ov je cilj da svako dijete u Hrvatskoj dobije svoju prvu slikovnicu i da svi roditelji budu upoznati s dobrobitima čitanja.

UNICEF-ov je cilj da svako dijete u Hrvatskoj dobije svoju prvu slikovnicu i da svi roditelji budu upoznati s dobrobitima čitanja.

Brojnim događanjima – od obiteljskog čitanja bajki, izložbi slikovnica i gostovanja književnika do kazališnih predstava i različitih radionica – kampanja je svoj treći rođendan obilježila na Međunarodni dan dječje knjige, 2. travnja.
Stručnjaci kažu da samo 15 minuta glasnog čitanja na dan pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju zbog čega se u kampanju uključio i UNICEF osiguravši u tri godine slikovnice i bojanke za 900 siromašnih obitelji. Isto tako, oko tisuću slikovnica donirao je zatvorima u kojima djeca posjećuju roditelje lišene slobode, a slikovnicama su opremili brojne dječje odjele u bolnicama, domove zdravlja i vrtiće.
UNICEF-ov je cilj da svako dijete u Hrvatskoj dobije svoju prvu slikovnicu i da svi roditelji budu upoznati s dobrobitima čitanja djeci od najranije dobi jer se time razvijaju predčitalačke i čitalačke vještine što im kasnije pomaže u školi.

Istraživanje provedeno 2012. pokazalo je da 23 posto roditelja šestomjesečne djece u Hrvatskoj ne čita i ne gleda slikovnice sa svojim bebama. Oko 9 posto roditelja jednogodišnjaka izjavilo je da im zajedničko čitanje nije dio svakodnevnih navika, isto je izjavilo 7 posto roditelja trogodišnjaka i 14 posto roditelja šestogodišnjaka.

Istraživanje je pokazalo i da četiri posto jednogodišnjaka, dva posto trogodišnjaka i jedan posto šestogodišnjaka nema niti jednu slikovnicu.
Cilj je kampanjom “Čitaj mi!” obuhvatiti sve roditelje i djecu, a čitanje učiniti njihovom bliskom navikom za koju je dovoljno dnevno izdvojiti tek 15 minuta. (HINA)

Share via email

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *