Nekategorizirano, Stajališta

IKEA i Torcida vole se tajno?

Za pretpostaviti je da je kampanja kreirana u Hrvatskoj za Hrvatsku i regiju
Za pretpostaviti je da je kampanja kreirana u Hrvatskoj za Hrvatsku i regiju

U predizbornim sučeljavanjima, osobnim vrijeđanjima i povlađivanjima, predstavljanjima i šutnjama, sve druge teme imaju drugo- ili trećerazrednu važnost. A postoje vrlo zanimljive pojave koje bi ipak trebalo prokomentirati.

Povezivanje Torcide i IKEA-e može se činiti začudnim i nemogućim, ali B.a.B.e. su ipak uočile postojanje tajne veze koje ni oni sami nisu svjesni. Naime, i jedni u drugi jako vole patrijarhat i svojim ga postupcima solidno učvršćuju, piše Crol.

Naime, posve je legitimno, navode, kao što je to očito slučaj kod Torcide, ne slagati se s postupcima ili izjavama neke javne osobe i zbog toga je oštro kritizirati, bila to predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović ili Željko Jerkov, ali je posve neumjesno u obračune uvlačiti ismijavanjem ili grubim uvredama njihove bračne partnere.

“Samo u patrijarhalnom sustavu vrijednosti muškarca ponižavaš vrijeđanjem ili posezanjem za partnericom (u ratu je to bila provjerena strategija) ili pak lažnim suosjećanjem s muškarcem kojega se ne doživljava kao alfa mužjaka, glavnog u obitelji. Torcida treba jasno reći što zamjera predsjednici i Željku Jerkovu a njihovim se bračnim drugovima javno ispričati. Oni možda misle da su duhoviti, ali moramo im jasno reći da nisu jer je, pogotovo na posljednjem transparentu koji se vidljivo isticao u vrijeme utakmice, prijeđena svaka mjera dobrog ukusa”, stoji u priopćenju koje za B.a.B.e. potpisuje Sanja Sarnavka.

Švedska kompanija, hrvatska kampanja

A sad IKEA. Dok ne znamo tko su tvorci kampanje Torcide, pa bismo i mogli naći mrvu razumijevanja za možda neuke ili pogrešnp odgojene mladiće zaljubljene u svoj klub, za kampanju švedskog proizvođača namještaja uistinu se ne može naći riječ opravdanja. I to ŠVEDSKOG! Iz države koju stalno stavljamo kao uzor kad se govori o ravnopravnosti spolova!

Za pretpostaviti je da je kampanja kreirana u Hrvatskoj za Hrvatsku i regiju. Poslale smo upit u Švedsku pa ćemo izvijestiti javnost kada dobijemo odgovor, piše Sarnavka i nastavlja:

“Toliko stereotipnih, samo tvrdom patrijarhatu primjerenih poruka, gotovo je nemoguće nadmašiti – mama ima propisana zaduženja (vezana uz kuhinju i kuću, naravno); mužu, zavaljenom u dnevnom boravku, poručuje se ‘ne moraš pitati bolju polovicu(!!) kad nešto poželiš’… da ne nabrajamo dalje. Sramotno I ne može se oprati s nekoliko reklama u kojima muškarac kuha ili se druži s djecom koje su, najvjerojatnije, kreirane negdje drugdje”.