Aktualno, Nekategorizirano

‘Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište?’ – radionica u Splitu

Deskovi Kreativne Europe – Ured MEDIA iz Hrvatske i Austrije, u suradnji s Festivalom mediteranskog filma Split, organiziraju radionicu pod nazivom ‘Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište’, čiju će kulminaciju predstavljati Pitching forum. Radionica će se održavati u razdoblju od 13. do 17. lipnja, od 10 do 18 sati, a završni Pitching forum održat će se 17. lipnja, s početkom u 10 sati, u Kinoteci Zlatna vrata.

Radionica će ponuditi smjernice profesionalcima, ponajprije redateljima i scenaristima, te adekvatne odgovore na pitanja o najučinkovitijim načinima pripreme i prezentacije vlastitoga projekta stručnoj javnosti – producentima, distributerima, prodajnim predstavnicima, ali i široj javnosti – publici.

Za provođenje radionice zadužena je njemačka producentica Roshanak Behesht Nedjad (In Good Company).

Radionica je namijenjena filmskim profesionalcima i studentima filmskih odsjeka, u prvom redu redateljima i scenaristima, s fokusom na projektima kratkometražnih igranih ili dokumentarnih filmova (uz uvjet da su svojom tematikom vezani uz Split ili Mediteran, odnosno da se snimaju u Splitu ili njegovoj okolici).

Sudionicima koji nisu iz Splita, pokrit će se troškovi smještaja i boravka.

Za provedbu radionice zadužena je iskusna i renomirana njemačka filmska producentica Roshanak Behesht Nedjad (njezin posljednji film Misija Ulja Funk premijerno je prikazan 2021. u sklopu programa Generation, Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu). Behesht Nedjad je članica Europske i Njemačke filmske akademije te diplomantica i mentorica najpoznatijega europskog edukativnog programa za filmske producente EAVE – European Audiovisual Entrepreneurs.

Za sudjelovanje će biti odabrano 10 projekata (5 projekata iz Austrije i 5 projekata iz Hrvatske).

Više o radionici i načinu prijave: http://mediadesk.hr/hr/

Izvor: DKE – Ured MEDIA Hrvatske