Hrvatska, Nekategorizirano

Sisak: Projekt “(O)drži moj korak”, iskorak u volontiranju učenika

Sisačka Agencija lokalne demokracije predstavila je u srijedu projekt “(O)drži moj korak” kojem je cilj ostvarenja partnerstva organizacija civilnog društva i odgojno-obrazovnih ustanova u unapređenja volontiranja, prenosi Hina.

Vrijednost dvogodišnjeg projekta, u koji su kao partneri uključeni Gimnazija Sisak, Srednja škola Ivana Trnskog iz Hrvatske Kostajnice i Sisačko-moslavačka županija, iznosi 1.145.856 kuna, a većinom ga financira Ured za udruge Vlade RH. Kako je obrazložila direktorica sisačke Agencije lokalne demokracije (ALD) Paula Raužan, temeljna je zadaća projekta organizacija edukativnih programa i akcija usmjerenih održivom razvoju kroz volontiranje.

Voditeljica projekta, Tamara Rabljenović precizirala je kako je već formirana radna skupina sastavljena od 87 učenika i nastavnika dvije srednje škole iz Siska i Hrvatske Kostajnice u kojima će se već tijekom veljače utemeljiti i školski volonterski klubovi. Uz učeničke radionice, humanitarne i ekološke akcije, te međugeneracijsku pomoć učenicima u učenju, predviđeno je obilježavanje Međunarodnog dana volontera, Europskog tjedna održivog razvoja, organizacija sajmova udruga, prigodnih izložbi i tribina te slične aktivnosti, uz studijski posjet Švicarskoj u sklopu Švicarsko-hrvatskog programa suradnje. Kao dio aktivnosti, u kostajničkoj je školi upravo otvorena izložba “Rastimo zajedno”.

O dosadašnjim iskustvima volontiranja govorili su pedagozi dviju škola, Mirela Majstorović iz Hrvatske Kostajnice i Marijana Milas iz Siska. Tako su kostajnički učenici pomagali svojim kolegama u svladavanju nastavnog gradiva, čistili okoliš škole, ali i obale Une, pomagali siromašnijim i staračkim obiteljima i drugo, dok su njihovi vršnjaci iz Siska, uz ostalo, volontirali u Gradskom društvu Crvenog križa, Dječjem domu i Domu za starije i nemoćne. Otvaranje volonterskih klubova i nastavnici i učenici pozdravljaju kao iskorak u organizaciji i objedinjavanju volonterskog rada, za koji među učenicima vlada sve veće zanimanje.