Aktualno, Nekategorizirano

Tribina u Močvari: Je li kritika umjetnička forma?

U ponedjeljak 12. srpnja u 18 sati u Klubu Močvara održat će se tribina “Je li kritika umjetnička forma?” Gosti tribine su: Tihana Bertek (Zagreb), Ana Fazekaš (Zagreb), Ivna Franić (Zagreb), Luka Ostojić (Zagreb)
Moderira: Leonard Jurić (Zagreb)

Je li kritika umjetnička forma odnosno kako, zašto i u kojim slučajevima jest, kao i o iskustvu, odgovornosti i preprekama u pisanju kritike pričat ćemo sa stvarno reprezentativnim timom: Tihana Bertek (likovna kritika), Ana Fazekaš (kazališna kritika), Ivna Franić (glazbena kritika), Luka Ostojić (književna kritika). Raspravu će moderirati Leonard Jurić i vi u publici svojim pitanjima – navodi se u pozivu na Facebook događaju.

Zbog epidemioloških mjera vodimo pisanu evidenciju posjetitelja pa vas molimo da dođete prije početka – napominju organizatori.

Tribina se održava u sklopu projekta “Močvarna akademija” koji je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Močvarna akademija je projekt Udruženja za razvoj kulture “URK” u okviru kojeg će klub Močvara djelovati kao platforma za sudjelovanje, edukaciju, razmjenu znanja i iskustava stanovnika Zagreba i okolice te neposrednog lokalnog stanovništva kvarta Trnje.

Tijekom projekta Močvarne akademije velik dio programa nadogradit će se elementima koji naglašavaju participativan odnos publike i korisnika. Riječ je o redovitim kulturnim programima kluba – Galerija Močvara, KUM – kazalište u Močvari, Začarana Močvara, Vrelo zvuka, Turbina – turbo tribina, filmskim i književnim programima, kao i o programu neformalne edukacije Močvarni laboratorij. Ovim projektom razvit će se i volonterski sustav URK-a, program razvoja publike Nevidljiva Močvara te program razvoja co-working prostora, vještina i podrške u produkciji Imam ideju!

Projekt se provodi u partnerstvu s Centrom za mirovne studije (CMS) i Gradom Zagrebom.